Deklaracja dostępności
Bydgoski Uczniowski Budżet Obywatelski (BUBO) zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony BUBO.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa BUBO jest częściowo zgodna z wymaganiami określonymi w załączniku do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. z powodu pewnych niezgodności i wyłączeń:
- linki w serwisie otwierają się w tym samym oknie, jednak z uwagi na pewne ograniczenia systemowe mogą się zdarzyć sytuacje, w których będą się one otwierały w nowym oknie nie informując o tym użytkownika,
- mogą się zdarzyć sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu:
- cel linku nie jest odpowiednio określony,
- załączniki nie posiadają informacji na temat wielkości i formatu pliku,
- pewne grafiki nie zawierają tekstów alternatywnych oraz wersji tekstowej,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów,
- mogą się zdarzyć sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji – np. skany dokumentów,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Data publikacji strony internetowej: 08.02.2025
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 08.02.2025
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Oświadczenie sporządzono dnia: 02.04.2025
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej BUBO można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych obsługiwanych przez przeglądarki internetowe.
Kontakt i zgłaszanie problemów
Jeśli napotkasz problemy z dostępnością cyfrową tej strony, możesz zgłosić je do: Roksany Grzegorskiej – e-mail: bubo@zsea.pl
W zgłoszeniu prosimy o podanie:
- Imienia i nazwiska.
- Danych kontaktowych (np. numer telefonu, e-mail).
- Dokładnego adresu strony internetowej, na której występuje problem.
- Opisu problemu oraz preferowanego sposobu jego rozwiązania.
Czas odpowiedzi
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie najszybciej jak to możliwe, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jeśli problem wymaga dłuższego czasu na rozwiązanie, poinformujemy Cię o tym i wyznaczymy nowy termin (nie dłuższy niż 2 miesiące). W przypadku braku możliwości zapewnienia dostępności w wymagany sposób, zaproponujemy alternatywne rozwiązanie.
Procedura odwoławcza
Jeśli podmiot publiczny odmówi realizacji zgłoszenia dotyczącego dostępności, możesz złożyć skargę w tej sprawie. Po wyczerpaniu procedury możesz także skierować wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.