Wakacyjny obóz naukowy 2024 - dzień 1

Opublikowano: 2024-08-24 10:40, Numer artykułu: 85636 , Autor: D.Wierski

Obóz naukowy odbywa się w dniach 22-28 sierpnia 2024 r. w Biskupinie w zajeździe Biskupin 6 obok Muzeum Archeologicznego.

W ramach wyjazdu realizowane są warsztaty dla trzech grup w następujących modułach tematycznych:
- Wakacyjne przygotowania do olimpiady: matematycznej, biologicznej, chemicznej;
- Wakacyjne konwersacje w języku angielskim prowadzone dla każdej grupy.

Oto pierwsza relacja nadesłana przez uczestników:

Uwaga, uwaga!

Wczoraj o godz. 9.00 sprzed Pałacu Młodzieży wyruszył autokar z uczestnikami dziewiątej edycji Obozu Naukowego „Zdolni znad Brdy”. Ruszyliśmy w stronę Biskupina i Ośrodka Zajazd Biskupin. Jednak korzystając z okazji zanim udaliśmy się do miejsca docelowego, pojechaliśmy do Gniezna, gdzie z wcześniej umówionym przewodnikiem zwiedziliśmy katedrę z podziemiami i skarbcem, wdrapaliśmy się po krętych schodach na wieżę katedralną, spacerowaliśmy po gnieźnieńskim rynku, a na koniec udaliśmy się do Muzeum Powstania Państwa Polskiego (w końcu jak obóz naukowy, to obóz naukowy, trzeba poszerzać horyzonty w każdej dziedzinie). Do ośrodka dojechaliśmy na obiadokolację. Później krótka sjesta, sprawy organizacyjne, regulaminy itp. Wieczorem podzieleni na grupy przedmiotowe ruszyliśmy na pierwsze zajęcia. Po zajęciach obowiązkowo gra w baseball z p. Łukaszem.
I trzeba się było dobrze wyspać bo czeka nas duuużo nauki. Ech, te EDUKACYJE WAKACJE...

Z pamiętnika obozowicza ML.