Obóz naukowy 2019 - dzień drugi

Opublikowano: 2019-08-16 12:01, Numer artykułu: 14658 , Autor: D.Wierski

Obóz naukowy to oczywiście przede wszystkim przyswajanie dużych partii niełatwego materiału, ale też atrakcje turystyczne i dobra zabawa.

Dziś drugi dzień obozu. Święto – dzień wolny od zajęć dydaktycznych. Wstaliśmy skoro świt, śniadanie o 8.15 i wyruszyliśmy w drogę do Ustki. Na miejscu zwiedziliśmy Muzeum Chleba (wysłuchaliśmy ciekawej prelekcji na temat historii chleba i polskiego rzemiosła piekarskiego), byliśmy w Porcie, a głównym punktem wycieczki było zwiedzanie Bunkrów Bluchera. Potem krótkie plażowanie (z plaży przegonił nas deszcz), spacer uliczkami Ustki, zakup pamiątek, wspólne zdjęcia i powrót do autokaru. Do ośrodka wróciliśmy na późną obiadokolację. Wieczorem tradycyjnie odbyły się zabawy integracyjne na świeżym powietrzu. W końcu trzeba się poznać, żeby wiedzieć, od kogo najlepiej ściągać na jutrzejszych zajęciach. To był naprawdę bardzo fajny dzień. Od jutra nauka…