Fotorelacja z kolejnego spotkania "Fantasmagorii matematycznych"

Opublikowano: 2016-04-27 09:17, Numer artykułu: 1926 , Autor: D.Wierski

Na kolejnym spotkaniu "Fantasmagorii matematycznych" (realizowanych w ramach Grantu Rozwoju Zdolności) dzieci kontynuowały zajęcia projektowe dotyczące szeroko rozumianych liczb. Tym razem badały ich właściwości, poznawały różne struktury i odkrywały własności.

 

Zdjęcia 1-2: dzieci miały za zadanie napisanie liczb różniących się o 2. Najpierw były przykłady typu 3-5, 6-8, 24-26 itp. Kiedy odkryły zasadę, pojawiły się 200-202, 347-349, 23456-23458, 10000000-10000002. Podobnie było z liczbą 17.

Zdjęcie 3: dzieci grają w dodawankę. Były oczarowane grą i trudno było ją skończyć.

 

Tekst: Ewa Kapczyńska (prowadząca zajęcia)